Autor: Tanjug

Novi Sad
15.07.2016.
10:34 > 11:43
Srpske železnice potpisale su jutros sa kompanijom Ruskih železnica RŽD internešnel aneks 3.1 ugovora o ruskom kreditu za gradnju pruge Stara Pazova - Novi Sad u dužini od 40 kilometara.
  • nss

    17.07.2016 14:45
    nss
    a skelom ce preko dunava kada se srolja ovaj PRIVREMENI most koji traje od bombardovanja...bas domacinski
  • brasa

    16.07.2016 19:50
    samo nek je naprave, isao sam skoro za bg ovim novim vozom i mogu reci milina, udobno klimatizovano,sa novom prugom i bez cekanja ispod sat vremena i nema sanse da bih se drndao busom a jos duplo jeftinije, za nase prilike gospodski za evropske pristojno, sto se tice beograd-bar treba da se sredi al iskreno posle kineske kupovine pirejske lluke pravac prema grckoj hitno treba srediti ubrzati i donece pozitivu zeljeznici i srbiji
  • gari

    16.07.2016 19:30
    bojim se da ce ovi pre napravti te vijadukte,tunele i poloziti prugu neg mi zezeljev most
  • Nikola

    15.07.2016 19:56
    @dzo
    Ne znam kuda Kinezi grade prugu, ali ova pruga ide kroz Frušku goru i preko prilično nestabilnog tla pored Dunava, tj. grade se po dve tunelske cevi (L = 2 x 1,1 = 2,2 km) i po dva vijadukta (L = 2 x 2,9 = 5,8 km). Evo kako će izgledati vijadukt: http://www.kbd.rs/ff-portfolio/zeleznicki-vijadukt-pruga-stara-pazova-novi-sad/.

    Moguće je da je moglo i jeftinije, ali nemamo novac da sami finansiramo pa je onda skuplje.
  • Nikola

    15.07.2016 19:14
    Ovo je svakako najisplativija pruga u Srbiji, vozovi Novi Sad – Beograd su skoro uvek puni, a ima i dosta teretnih vozova. Već sada je prilična gužva na pruzi, vozovi putuju duže jer se često čeka na ukrštanje. Ova izgradnja drugog koloseka i novog dela trase ide veoma sporo. Ministarka i njeni saradnici su ranije izjaljivali kako će radovi početi najpre u jesen 2015, zatim do kraja 2015, a evo, u leto 2016, još se nije počelo.
  • dzo

    15.07.2016 18:42
    Kaze ici ce cak 120km/h a 40km, 338mil to kad se sastane ekipa a narod glup pa ne zna da racuna a ni da glasa. Eno citam bas danasi za iste pare kinezi urade 400km pruge za voz koji ide 117m/s... E toliko smo GLUPI.
  • mare

    15.07.2016 14:52
    Niste napisali da ce da se gradi tunel od Beske do Karlovaca koji ce ka karlovackom kraju izlaziti na vijadukt koji ce se spustati u Karlovce. Zato je i cena tolko velika. Ali to je jedina opcija da se ubrza pruga koja je na toj deonici jako spora jer ima mnogo krivina.
  • Zivan

    15.07.2016 14:32
    Pruga, ne samo na ovoj deonici, je neophodna, ali ovo je preskupo, oko 8,5 milio po kilometru. Nisam primetio da je bio konkurs za izradu projekta, sve je radio, po nalogu drzzave, CIP. Javni konkurs bi iznedrio bolje i znatno jeftinije rešenje...
  • audi

    15.07.2016 13:39
    no comment
    Krasno...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna